utorok 24. júla 2007

Ignorujem, o chvíľu

Ignorovať hip-hop bolo moje rozhodnutie, na ktoré som prakticky nemal ani právo. Chcel som sa mu vyhnúť a dať viac priestoru interpretom, o ktorých si myslím, že si to zaslúžia viac. Štvrtý ročník festivalu na Domaši mi ale ukázal, že hip-hop je fenoménom, ktorému sa človek nevyhne aj keby naozaj chcel. Od rozhovoru s Davidom Kollerom som čakal všeličo, fakt, že sa mu páči Rytmus som ale úprimne nečakal. Hovoril o ňom dokonca toľko, že nebolo možné ho nespomenúť v článku, ktorý som po rozhovore s českou hviezdou urobil. Do médií vtedy prenikol hip-hop prostredníctvom Davida Kollera. V článku, ktorý som napísal po festivale som opäť hip-hop nespomenul, no redaktori Nového Času si v rámci svojej predajnosti neodpustili dať pod môj text zaujímavý doplnok, ktorý hovoril o tom, že de-facto všetci boli dobrí, ale Kontrafakt bol na festivale aj tak najlepší. Čerešničkou na torte bola fotka Rytmusa nad mojim článkom. Namiesto toho, aby som si v tichosti odpľul a pre moje vnútorne uvoľnenie možno aj nahlas zanadával som ale napísal týchto pár riadkov, ktoré obsahujú hip-hop. Po tretíkrát sa teda hip-hop dostáva do sféry internetu bez toho, aby o to niekto z jeho predstaviteľov stál. Ignorácia je to, čo ľudí naserie, prečo to už konečne nepochopím(e) ?

Žiadne komentáre: