utorok 1. januára 2008

yEAR 2007

Vesmírna zhoda náhod v spolupráci s múdrymi hlavami z dnešného Grécka kedysi dávno vytvorili fenomén rok. Ten trvá v 75 percentách prípadov 365 dní. Je to obdobie 8760 hodín počas ktorých sa udeje množstvo neopakovateľných chvíľ, tak jedinečných ako je život sám. V mojom živote sa v roku 2007 vyskytli udalosti, ktoré by som zaradil do kategórie Ouch!. Tie spôsobila predovšetkým absencia citovej žľazy, na ktorú pri vývoji môj organizmus akosi zabudol. Udiali sa mi ale aj veci, na ktoré som hrdý, ktoré ma odradili od samovražedných myšlienok a vďaka ktorým pozitívny pocit z môjho bytia na zemi prevláda nad tým negatívnym.
Mojou ambíciou do roku s osmičkou na konci je byť lepším človekom voči sebe i môjmu okoliu. Voči rodine, priateľom i ľuďom, ktorých nepoznám a ktorí ma poznajú len cez moje písmenká. Je to cliché požiadavka a možnože skromný a zároveň nesplniteľný záväzok, ktorý sa reálne ani nedá zhodnotiť a zosumarizovať. Viem ale, že je podstatný. Najpodstatnejší. A viem tiež, že toto všetko sú len lacné alibistické reči, ktoré nič nezmenia ...

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

:-O..no toto..tak nech sa ti dari aj realizacia k vseobecnej spokojnosti..:)

Jeremy N! povedal(a)...

dakujem...

Kubko povedal(a)...

noo milacik, to mas tak .. na negativne pocity hod bobek .. a stay depressed, stay emo ... :DDDD