piatok 7. marca 2008

Dievčatá, hruška a veľa dažďu so snehom

Koník sa predvádza a dievčatá tiež. No každý spôsobom sebe vlastným. Nudná kombinácia slečien s mierami 90-60-90 a televízneho tátoša však nebol jediný moment, ktorý ma v stredu podvečer uspával. Otázka cowboya "Kde na Slovensku sa ťažilo zlato" bola pre missky neuveriteľne náročná rovnako ako pojem Klondike či Aljaška, ktoré poznajú tuším aj malé deti. Je mi zima na ruky a skrátenie westernového programu by som jednoznačne privítal. Pred očami mám už večeru a hneď po nej thajskú masáž vo wellness centre Tatralandie. Dievčatá sa navyše tvária, že ich tá západná osveta baví, no chcel by som vedieť, čo sa im skutočne preháňa hlavou. Alebo radšej nie (?!?) Začínam mať pocit, že predo mnou stoji tlupa osôb, ktorá toho v hlave veľa nemá. Sú ale naozaj až také hlúpe ? Nie sú. Sú to len obyčajné dievčatá, ktoré vďaka médiám zažívajú svojich 15 minút slávy. Pôvodne mal byť tento príspevok prudko kritický, no rozhodol som sa na missky nepľuť. Nič mi nespravili a to, že navonok vynikajú svojou krásou je ich šťastím, ktoré pri svojom zrode dostali do vienka. Tak ako majetok detí bohatých rodičov, ako múdrosť detí univerzitných profesorov alebo nadanie detí športových veteránov. Program Miss Slovensko 2008 sa dá odignorovať, či letmo pozorovať. Môžete ho milovať, nenávidieť alebo k nemu byť ľahostajný. To čo je ale voči dievčatám spravodlivé je tolerovať ich. Pretožo ruku na ňadro baby, ktorá z vás svoju (prípadnu) krásu nevyužíva ?
BTW: Táto miniúvaha vznikla po tom, čo som začiatkom februára 2008 absolvoval štvordňové sústredenie finalistiek súťaže krásy Miss Slovensko 2008 v Aquaparku Tatralandia. Je teda otázne, či som preto zaujatý alebo naopak, nanajvýš objektívny...

Žiadne komentáre: