pondelok 19. mája 2008

Two Two: Two Two

The Talks Myspace

22:22 Britská formácia The Talks odštartovala svoje vystúpenie skladbou, ktorej názov som zabudol. Ale veď uznajte, ich koncert som absolvoval pred niekoľkými dňami, človek si všetko pamätať nemôže. V Randale je asi 20 ľudí vrátane organizátorov, po prvý raz v živote sa tu dá skutočne dýchať a ja si kvázi vychutnávam malý Pilsner Urquell (Prečo kvázi ? No jednoducho preto, že ja pivo nepijem a podnik na Karpatskej 2 je jediným miestom, kde si ho občas doprajem. Asi preto, že s kofolou by som si tu pripadal ako Miro Jaroš na koncerte Cradle of Filth).

Spevák s klobúkom mi začína pripomínať Petea Dohertyho, ale možno je to len očný klam a ja som si vsugeroval, že z The Talks vyrastie o pár mesiacov ekvivalent Babyshambles. Ale ten nádherný anglický prízvuk, mňam. Keďže je v Randale len tých 20 ľudí začínam z bezpečnej vzdialenosti pozorovať ich správanie a samozrejme aj výzor. Vzhľadom k mojej viackrát empiricky overenej heterosexualite si všímam najmä nežnejšie pohlavie (Hmm, nežnejšie J No nepredstavujte si žiadne biele veci, ale skôr reťaze a topánky s nejakou tou tvrdšou špičkou, nie sme predsa na vystúpení Girls Aloud). Vonku ale i dnu zúri máj, čo sa prejavuje okrem toho, že je všade kopec lásky aj tým, že ku converskám a martenskám si naše slovenské devy začínajú obliekať to, po čom sa nám mužom v zime tak cnie. The Talks vybalili reggae vec, čo im svedčí, ale koniec-koncov dnes im to ide od ruky aj v iných polohách. No ak by ste náhodou chceli ochutnať, tak www.myspace.com/thetalks

23:03 Čuduj sa svete alebo možno aj nie, kapela dohrala po 40 minútach. Asi ich nebaví hrať dvojhodinový koncert pre ôsmych ľudí (Áno, presne toľko ich tu vydržalo až do konca, napríklad dvoch totiž musela vyhodiť SBS-ka). Bežíím. Z povrazníckej mi ide posledný bus a ak ho stihnem, tak sa vyhnem miestnym feťáckym taxikárom alebo sa nebudem terigať cez Slavín a trpnúť, či ma po ceste len okradnú alebo aj znásilnia a potom predajú na orgány.

Žiadne komentáre: